Det framgångsrika samarbetet mellan Saleseffect.se och Stockholm Business Expo fortsätter och för fjärde året i rad står Saleseffect som stolt mediapartner till Sales & Marketing Expo, en av Sveriges mest inflytelserika mötesplatser för sälj- och marknadsproffs.
Samarbetet har blivit en självklar del av mässans identitet och syftar till att stärka nätverkandet, inspirera till affärsutveckling och lyfta fram nytänkande inom försäljning och marknadsföring.
– Samarbetet med Sales & Marketing Expo har varit en perfekt match från start då vi båda riktar oss mot alla som vill ligga i framkant inom försäljning och marknadsföring. De senaste åren har vi på Saleseffect.se valt att släppa listan ”Topp 50 – Sveriges mest rekommenderade säljcoacher” på mässan. Det är ett sätt för oss att hylla och synliggöra alla de som gör skillnad i försäljnings-Sverige, säger Sophia Loader, vd på Saleseffect.se.
Samarbetet innebär att Saleseffect.se bidrar med redaktionellt innehåll, trendspaningar och exklusiva reportage från mässan – vilket ger både utställare och besökare ökad synlighet och möjlighet att nå ut bredare i branschen.
Från arrangörshåll lyfter man vikten av en långsiktig mediapartner som delar mässans vision:
– Vi är mycket glada att kunna fortsätta vårt samarbete med Saleseffect.se. Tillsammans skapar vi en plattform för nätverkande, affärsutveckling och innovation som gör skillnad. Vi ser redan fram emot Business Expo 2026 – som kommer innehålla mängder med nyheter och nya programpunkter, säger Maria Geterud, affärschef på Live Expo, arrangören bakom Stockholm Business Expo.
Mer om …
Stockholm Business Expo är en av Sveriges mest dynamiska affärsmässor. Under ett och samma tak samlas tusentals företagare, ledare och experter och Sales & Marketing Expo är en del av mässan, med särskilt fokus på tillväxt, försäljning och marknadens utveckling. Den pågår parallellt med Möten&Event och Stockholm Business Expo 18 -19 februari 2026 och tillsammans väntas de tre mässorna locka över 3 000 besökare under de två dagarna.