Botros Kas Hanna har en lång och bred erfarenhet från olika roller inom försäljning. Han började sin försäljningskarriär inom fastighetsbranschen utomlands innan han flyttade hem till Sverige igen för att arbeta med sälj inom mediebranschen. Han har dessutom arbetat med försäljning på ett globalt bolag mot industrikunder samt inom livsmedel och läkemedel.
Botros tror stenhårt på att skapa långsiktiga kundrelationer samt att vara lyhörd, tillgänglig och nyfiken på kunderna. Dessutom är han övertygad om att Pinpointers tjänst ligger rätt i tiden.
”Att hela byggbranschen skriker efter digitalisering är ingen hemlighet. Techbolag som Pinpointer ligger i framkant med att effektivisera och digitalisera hantering av schaktmassor, vilket ger oss stora möjligheter att förändra en bransch till något bättre, samtidigt som vi kan göra ett positivt avtryck på vår miljö”, säger Botros Kas Hanna, säljare på Pinpointer.
Med Botros i säljteamet är det nu tre personer på Pinpointers kontor i Stockholm som arbetar med befintliga och nya kunder i Stockholms- och Mälardalsområdet.
”Det är fantastiskt roligt att Pinpointer växer i Stockholmsområdet. Det är en region med flera stora projekt där vår digitala tjänst verkligen gör skillnad. Med Botros på plats har vi nu en stark säljorganisation i Stockholm och jag ser fram emot vår fortsatta resa här”, säger Joakim Klintred, grundare och vd på Pinpointer.