Saleseffect
  • Topp50 Säljcoacher
    • Topp50 Säljcoacher 2023
    • Topp50 Säljcoacher 2022
    • Topp50 Säljcoacher 2021
  • Utbildningar
  • Profiler
  • Säljstöd
    • Aktiveringsbolag
    • CRM
    • CRM för fältsäljare
    • Customer Success system
    • Databas och informationsbolag
    • Digital signering
    • E-post marknadsföring
    • Kickoff
    • Kreditbolag
    • Kundtjänstsystem
    • Kundundersökningar verktyg
    • Lead generation-verktyg
    • Leasing & Finansiering
    • Marketing automation
    • Marknadsföringsverktyg
    • Offertverktyg
    • Profilbolag
    • Prospekteringsverktyg
    • Rekryteringsbolag med säljprofil
    • Säljcoach
    • Säljstödssystem
  • Expertråd
  • Karriär
    • PLATSANNONSER
  • Partners
    • STOCKHOLM MEETING SELECTION
    • KONCEPT & EVENT
    • TEKNISKA MUSEET
    • Middlepoint
    • Informationsteknik
    • Golfbaren
    • Mercell
    • Säljarnas
    • Booky.se
    • Delegia
    • SuperOffice
    • Resly
    • BSC Business Service Club
    • Oneflow
    • River jump
    • Svea Leasing
    • Nya Ledarskapet
    • Mindley
  • Om oss
Skip to content
2022-01-02 | Expertråd

Steg 6 i SÅ KLART-metoden – Förbättra nycklar, verktyg och kommunikation    

Steg 6 i en löpande artikelserie om så klart metoden, ett samarbete med Lili Öst som är transformations- och mindset coach, föreläsare och författare.

Steg 3 i SÅ KLART-metoden – Attraktionslagen  

Nu börjar vi så sakteliga gå in för landning i artikelserien om SÅ KLART-metodens åtta steg med sälj som rubrik som jag haft här på Saleseffect under ett antal veckor. Hoppas du tagit dig tiden att reflektera över de frågor och verktyg du fått i de tidigare artiklarna. Och har du inte gjort det än, kan du lätt gå tillbaka och läsa dem i rätt ordning.  När vi tittar på det som är, det vi önskar och våra förmågor att nå det genom dessa glasögon som man får genom min metodik, ser vi saker ur ett perspektiv som oftast går de flesta människor förbi. Blir du nyfiken på hur DU kan ta dig själv och/eller teamet till nästa nivå? Läs de tidigare artiklarna på Saleseffect innan du läser denna.

START – Introduktionsartikel

STEG 1 – Var är jag?

STEG 2 – Hur kom jag hit?

STEG 3 – Attraktionslagen

STEG 4 – Synliggöra mönster

STEG 5 – FÖRSTÅ mitt ansvar i interaktionen

STEG 6 – FÖRBÄTTRA NYCKLAR, VERKTYG, KOMMUNIKATION

I SÅ KLART-metodens 8 steg har jag highlightat tre ord som hör till steg 5, 6 och 7. FÖRSTÅ – FÖRBÄTTRA – FÖRÄDLA. De tre saker som är avgörande för att kunna ta kommando, skapa en transformation och sedan hjälpa sig själv att leva den.

I dagens artikel ska vi fokusera på STEG 6, som handlar om att förbättra nycklar, verktyg & kommunikation. Både den yttre men i synnerhet den inre kommunikationen, för den sätter ofta krokben för oss utan att vi ens är medvetna om det. När man ska göra en förändring, är det viktigt att man hjälper sig själv på alla sätt, för hela vårt inre vill leda oss till det vi är vana vid. Både tankemässigt, känslomässigt, beteendemässigt och i det vi gör. DU måste våga, orka och medvetet TA KOMMANDO över hela ditt system. Och tro mig, – det kan bli en kraftmätning mellan ditt gamla jag och den du manar dig själv att bli.

FÖRÄNDRING v/s TRANSFORMATION

Det finns ett ordspråk som jag tycker är så otroligt bra för att beskriva förändring kontra transformation och det lyder som följer;

Förändring kan liknas vid ett glas vatten. Ställer du in glaset i frysen, blir det till is. Men när du tar ut glaset i rumstemperatur igen, återgår det till att bli vatten…

Transformation kan liknas vid en fjäril. När fjärilen tagit sig ut ur sin puppa, kan den aldrig gå tillbaka till sin forna form.

För att kunna genomföra en transformation i vårt eget privata liv såväl som arbetsliv behöver vi således hjälpa oss själva att fortsätta på den inslagna vägen för att inte bli vatten – is – vatten. Och för att kunna bli fjärilen som inte går tillbaka till sin forna form måste vi hjälpa oss själva med att skapa nycklar och verktyg som håller oss på den inslagna vägen. Samt bli medvetna om och förändra vår både inre och yttre kommunikation för att ha dialoger som är i samklang med vårt önskade läge.

TA UT DITT NULÄGE

Steg 1 i en förbättringsprocess är ju självklart alltid att ta ut vårt NU-läge, som du fick nosa på i artikeln om Steg 1 för att ha en referenspunkt. Vill du på riktigt fördjupa dig i att ta ut ditt nuläge kan jag återigen rekommendera min onlinekurs Ta kontroll över ditt liv med SÅ KLART-metoden där du får många nycklar och verktyg att fördjupa dig i dig själv genom alla de 8 Stegen.

En nyckel är att bli medveten om dina inre dialoger.

Om du funderar lite över vad det är du upprepar för dig själv frekvent – är det en inre dialog som lyfter dig och som leder dig till önskade resultat? Eller är det, när du verkligen skärskådar dig själv, dialoger som mer är en upprepning av det du inte är nöjd med? Jag skriver inte monolog utan dialog för vi har oftast någon som manar på oss på insidan och den som skriker högst är dessvärre sällan den som stärker oss, utan sänker oss. Jag brukar kalla dem ”självbildsätarmonster”.

När du blir medveten som de inre dialoger som leder dig i fel riktning behöver du arbeta med att förändra de ”sanningar” som du upprepar för dig själv och som dessa inre dialoger utgår ifrån och som inte leder dig rätt. Det är lätt att fastna i antaganden som vi själva skapar utifrån t ex tidigare negativa upplevelser, tolkningar utifrån sår vi bär på, trasig självbild och låg självkänsla. När vi blir medvetna om det obearbetade som kan ligga och förstöra för oss utan att vi ens vet det, kan vi göra kvantsteg i en ny önskad riktning. Att bli medveten om sina inre felfokuserande mönster, kan vara som att bli av med en riktigt tung väska eller ryggsäck som hindrat oss i vår framfart.

BRA SJÄLVFÖRTROENDE / LÅG SJÄLVKÄNSLA

Ta t ex en säljare med bra självförtroende, men låg självkänsla. Vad tror du hens inre dialoger handlar om? Förmodligen har hen en ojämn kamp inombords. Å ena sidan så skapar det goda självförtroendet möjligheter. Å andra sidan grusar den låga självkänslan modet och skapar osäkerhet, vilket du sedan förra veckan när du fick sätta dig in i Map of Consciousness© säkert förstår att det ligger på en låg frekvens och sänder, vilket inte gör att vi verkar i vår fulla kraft utan tvärtom är i ett läge som utgår ifrån forcering och/eller kamp.

Vad tror du att en chef som tampas med konflikten mellan gott självförtroende och låg självkänsla sprider i sitt team? Hur blir hen som chef?

Där kan både den inre såväl som den yttre kommunikationen skapa stora problem. Oavsett situation, person och yrkeskategori, så har alla allt att vinna på att lära känna sig själva på djupet och bli medvetna om/förstå vad det är vi själva skapar som blir vår attraktionspunkt.

DE FYRA FÖRÄNDRINGSNYCKLARNA

Psykologen och författaren Titti Holmer, som bl a skrivit boken Förändringskoden pratar om de fyra förändringsnycklarna. Hon menar att det finns en förändringskod med fyra olika förändringsnycklar som vi behöver ha koll på för att kunna förändra något i vårt liv:

1) Kroppen

2) Känslorna

3) Tankarna

4) Handlingarna

De här fyra behöver samtliga dra åt samma håll. Vi tror ofta att det räcker med vilja, målbilder och rätt attityd men så enkelt är det dessvärre inte. Det som står i vägen för förändring, är våra starka känslor och behov. Utan att ta hand om dem kommer våra impulser att styra vårt beteende, utan att vi förstår varför. Och fast vi vill skapa en förändring, klarar vi det inte och frustrationen är ett faktum. Och nu har du ju full koll på att frustration föder mer frustration och är lågfrekvent, så därför är detta steg avgörande viktigt för att du ska förstå din egen process.

VI BEHÖVER VERKTYG FÖR ATT LYCKAS

Vi behöver skaffa oss verktyg för att hjälpa oss själva att lyckas med att hålla oss på vår nya önskade väg. Verktyg som leder dit på alla sätt och här kommer planeringen upp. Ju mer du kan skapa strategier som hjälper dig att göra det som krävs, ju större är chansen att du lyckas. Verktyg = strategier. Hjälp dig själv att lyckas.

Handlar det om att bli en ännu grymmare säljare, – bli nyfiken på och analysera vad de riktigt grymma säljarna gör – tänker – känner. Fördjupa dig i psykologi så du förstår hur människor fungerar. Läs böcker om sälj och psykologi, lyssna på Youtubeklipp, lyssna på poddar. Bygg upp din självkännedom och självkänsla, lär dig om kommunikation. Ta reda på vem DU behöver BLI för att kunna levla upp dina resultat. Att skaffa sig ny kunskap är ett oerhört kraftfullt verktyg. (Om man implementerar det man lärt sig…)

All förändring börjar med självmedvetenhet, så du behöver på allvar titta på de saker som du bestämt dig för att skapa en förändring i.

Vad är det som du tänkt, – känt och gjort som gett dig resultaten du vill komma ifrån/levla upp från.

Allt det du kommer på – det behöver ersättas med något annat. Vad? Det är det bara du som kan komma fram till för det är bara du som vet dina beteenden. Det är bara du som vet vad du hittills gjort /inte gjort som satt dig där du sitter.

Hur har du hittills möjliggjort för dig själv att kunna fortsätta göra samma val som ger dig de resultat du vill komma ifrån? Titta på de saker i ditt liv som fungerar precis som du vill ha dem, – hur gör du där? Hur tänker du? Hur känner du? Vad förväntar du dig? Hur förhåller du dig? Hitta dina redan implementerade vinnande koncept och utgå därifrån.

Känns det för övermäktigt att ta tag i detta själv, finns jag som alltid till ditt/ert förfogande, så om du känner att du och/eller teamet behöver hjälp att bli medvetna om hur ni kan lyfta er själva, ert psykiska välmående och er business till nästa nivå genom att bli medvetna tänkare, bli medvetna om era byggande-/ förstörande mönster och skapa kraftfulla nycklar och verktyg att hålla fokus på det som leder er i önskad riktning och skapa ett magiskt och framgångsrikt 2022, – Hör av dig!

Du hittar mer info på liliost.se

Av: Lili Öst – CHANGEMAKER

Redaktionen [email protected]

Läs mer:

AI kräver en stark innovationskultur

AI kräver en stark innovationskultur

Att skapa en arbetsplats där idéer får utrymme att växa borde vara en självklarhet. Men i en vardag med hög arbetsbelastning och krav på mätbara resultat hamnar ofta innovationskulturen i skymundan. Om vad som krävs för att skapa en kultur där experimenterande och lärande uppmuntras – och där misslyckanden ses som en del av utvecklingen skriver vår gästskribent Emelie Garrison, Regional Sales Director på Salesforce.

Varför säljer inte dina säljare?

Vinn fler affärer – anpassa dig till dina kunder!

Människor är alla ”kunder” och tänker olika! Det skriver försäljnings- och ledarskapsexperten Lotta Broberg i månadens krönika.

I huvudet på en Hjärnatlet – Tankar som sabbar ditt fokus

Så blir du en hjärnatlet och lär dig hålla fokus

Som ledare förväntas du vara skarp och beslutsam – men vad händer när din egen hjärna jobbar emot dig? Forskning visar att vi tillbringar nästan hälften av vår vakna tid med att tänka på något annat än det vi faktiskt gör. Det kan leda till minskad produktivitet, sämre beslut och en känsla av ständig splittring. Vår nya gästskribent Maria Engström-Eriksson guidar dig genom några av de vanligaste tankefällorna – och hur du tar kontroll över ditt fokus som en sann hjärnatlet.

Magnus Helgesson bygger inte bara bolag – han bygger människor

Magnus Helgesson bygger inte bara bolag – han bygger människor

Annons

Mindley Expert Spotlight: Magnus Helgesson om drivkraft, transformation och varför det viktiga inte är vad du gör – utan vem du blir.

BESTÄLL VÅRT KOSTNADSFRIA NYHETSBREV

Jag godkänner Saleseffect Nordics personuppgiftspolicy *Personuppgiftspolicy

Avtalskollen Säljarnas Saleseffect

Expertråd

AI kräver en stark innovationskultur

AI kräver en stark innovationskultur

Expertråd

Att skapa en arbetsplats där idéer får utrymme att växa borde vara en självklarhet. Men i en vardag med hög arbetsbelastning och krav på mätbara resultat hamnar ofta innovationskulturen i skymundan. Om vad som krävs för att skapa en kultur där experimenterande och lärande uppmuntras – och där misslyckanden ses som en del av utvecklingen skriver vår gästskribent Emelie Garrison, Regional Sales Director på Salesforce.

Varför säljer inte dina säljare?

Vinn fler affärer – anpassa dig till dina kunder!

Expertråd

Människor är alla ”kunder” och tänker olika! Det skriver försäljnings- och ledarskapsexperten Lotta Broberg i månadens krönika.

I huvudet på en Hjärnatlet – Tankar som sabbar ditt fokus

Så blir du en hjärnatlet och lär dig hålla fokus

Expertråd

Som ledare förväntas du vara skarp och beslutsam – men vad händer när din egen hjärna jobbar emot dig? Forskning visar att vi tillbringar nästan hälften av vår vakna tid med att tänka på något annat än det vi faktiskt gör. Det kan leda till minskad produktivitet, sämre beslut och en känsla av ständig splittring. Vår nya gästskribent Maria Engström-Eriksson guidar dig genom några av de vanligaste tankefällorna – och hur du tar kontroll över ditt fokus som en sann hjärnatlet.

Så väljer du rätt digitalt verktyg – och ökar försäljningen på sex månader

Case: Rätt digitalt verktyg gav Coolstuff fler kunder och högre försäljning

Expertråd

Att välja rätt digitalt verktyg kan vara skillnaden mellan stagnation och tillväxt. Men hur vet du vilket verktyg som passar just din verksamhet? Coolstuff gjorde ett strategiskt byte och såg resultat redan efter sex månader – här berätta Ida Brakander från Rule om lärdomarna som man kan dra av deras gemensamma resa.

Varför säljer inte dina säljare?

Lotta Broberg: Varför säljer inte dina säljare?

Expertråd

Varför presterar vissa säljteam på topp medan andra kämpar trots höga löner och förmåner? Svaret ligger i ledarskapet och teamkulturen – och med rätt insatser kan du skapa ett engagerat säljteam som driver försäljningen framåt, skriver Lotta Broberg i denna krönika.

Så hanterar du härskartekniker i kundmötet!

Så hanterar du härskartekniker i kundmötet!

Expertråd

Kroppsspråket talar sitt tydliga språk – men vad gör du när en kund demonstrativt tittar på klockan, lutar sig tillbaka med korslagda armar eller suckar och ser ointresserad ut? Ulla-Lisa Thordén har genomfört drygt 20 000 säljsamtal och har över 40 års erfarenhet med säljandet i fokus. Här ger hon dig fyra konkreta case på hur du tar kontroll och hanterar härskartekniker i kundmötet!

AI-agenter tar över: Är kundservice på väg att bli mänsklig igen?

Lucas Fernström: Kundernas förtroende viktigare än data i AI:s framtid

Expertråd

Förtroendet mellan konsumenter och företag har alltid varit skört, och det krävs inte mycket för att det ska sättas på prov. Samtidigt har den senaste tidens snabba AI-utveckling ytterligare spätt på denna skörhet, och vi balanserar just nu mellan att AI ska vara en hjälpande och värdeskapande hand eller en källa till misstro. Vilket utfallet blir, avgör konsumenterna inte IT-cheferna.

Varför riktig försäljning börjar med att kunden säger nej

Varför riktig försäljning börjar med att kunden säger nej

Expertråd

Häromdagen ringde en säljare upp mig. Innan 30 sekunder hade gått hade han hunnit presentera sitt företag, föreslå ett möte och bett mig bekräfta att jag var rätt beslutsfattare. Snacka om högtrycksförsäljning!

Verktyg

20 säljböcker som hjälper dig toppa din försäljning

Inspiration: 25 säljböcker som hjälper dig toppa din försäljning

Säljutveckling

Som den inbitna säljaren du är vill du förstås alltid trimma din försäljningsteknik. Här en lista med 25 säljböcker med alltifrån gamla klassiker till nyare säljböcker!

Kundundersökningar: En oumbärlig resurs för försäljningschefer

Kundundersökningar: En oumbärlig resurs för försäljningschefer

Verktyg

Att förstå kundernas behov och upplevelser är avgörande för att driva framgångsrika försäljningsstrategier. Genom regelbundna kundundersökningar kan försäljningschefer samla värdefull feedback som leder till förbättrade produkter, tjänster och kundrelationer.

9 tips: Så skriver du en säljande offert

9 tips: Så skriver du en säljande offert

Verktyg

Är dina offerter anpassade för situationen och får du det gensvar du önskar? Såhär gör du för att skapa en säljande offert.

Lista: 20 CRM-system som effektiviserar ditt säljarbete

Lista: 20 CRM-system som effektiviserar ditt säljarbete

Verktyg

Räcker ditt minne och dina Excel-listor inte till längre? Här listar Saleseffect ett urval av CRM-system som strukturerar upp ditt arbete.

36 julbordstips: Boka för att stärka teamkänslan

Julbord och julshower: 36 sätt att fira och engagera ditt team

Verktyg

Har ni inte hunnit boka årets julbord eller julshow för ert företag ännu? Ingen fara! Det finns fortfarande många fantastiska alternativ kvar. Här får du 36 tips som är perfekta för försäljningschefer som vill avsluta året med ett minnesvärt julfirande – och samtidigt skapa teamkänsla och engagemang inför nästa år.

Rod annonsera NY 700x350 pxl

AKTUELLA ERBJUDANDEN

Emistell Sajt Modul 300 x 250 px


Lediga Jobb

  • Key Account Manager Stockholm
  • Hummingbird söker en Säljledare
  • Försäljningschef fastighet BOSCH och IVT Värmepumpar
  • Försäljningschef Veddesta
  • Försäljningschef sökes till Sesol i Örebro
  • Säljfokuserad VD till greentech-bolag som är i uppbyggnadsfas!
  • Försäljningschef till Realtime Embedded
  • Försäljningschef contracted sales Scandic
  • Regionchef till Coca-Cola Europacific Partners – Region Öst!
  • Bravida söker försäljningschef till region Vänern

PÅ NYTT JOBB

Litium stärker försäljningsledningen – rekryterar ny CCO för tillväxt

Litium stärker försäljningsledningen – rekryterar ny CCO för tillväxt

Karriär

Det svenska e-handelsbolaget Litium har utsett Andreas Granath till ny Chief Commercial Officer (CCO). Rekryteringen är en del av företagets strategi för att accelerera sin kommersiella tillväxt och stärka sin position på marknaden.

Så ser säljprovisionerna ut i Norden, Europa, Japan och USA

Så ser säljprovisionerna ut i Norden, Europa, Japan och USA

Inspiration

Du har förstås järnkoll på hur det ser ut i Sverige men hur provisioner och incitament utformas varierar kraftigt mellan olika länder. Vi har kollat upp hur säljprovisionerna ser ut i Norden, Tyskland, Frankrike, Storbritannien, Japan och USA – intressant läsning oavsett om du funderar på utlandsjobb eller inte.

Lyckas med lönesamtalet – konkreta tips för dig som jobbar med försäljning

Så maxar du lönesamtalet som försäljningschef – fem konkreta tips

Karriär

Lönesamtalet är ett tillfälle att prata prestation, potential och framtid. För dig som försäljningschef handlar det inte bara om din lön – utan om hur din roll och insats värderas i organisationen. Här är checklistan du inte vill missa.

Erik Rehn ny Chief Revenue Officer på ABAX

Erik Rehn ny Chief Revenue Officer på ABAX

Karriär

Med fokus på marknadsexpansion och nya affärsdialoger tar Erik Rehn plats i ledningen hos ABAX för att driva den europeiska tillväxtresan.

Nina Wahlgren Gill ny försäljnings-direktör i Martin & Servera Restauranghandel

Nina Wahlgren Gill ny försäljnings-direktör i Martin & Servera Restauranghandel

Karriär

Nina Wahlgren Gill blir försäljningsdirektör med ansvar för privata kunder på Martin & Servera Restauranghandel. Hon kommer närmast från Sysco och rollen som Program director & Business Lead ERP.

Manpowers jobbcoachs bästa tips inför intervjun

Manpowers jobbcoachs bästa tips inför intervjun

Karriär

Att bli kallad till en jobbintervju är både spännande och nervöst och förberedelserna kan vara avgörande för hur det går. Hur ska du klä dig? Vilka frågor bör du ställa och vilka ska du undvika? Jobbcoachen Helena Jälthammar berättar hur du ökar chanserna att landa drömjobbet.

Mäklarhuset anställer ny försäljningschef för storstäderna

Mäklarhuset anställer ny försäljningschef för storstäderna

Karriär

Oscar Larsson-Selenius blir försäljningschef för Stockholm med omnejd, Göteborg och Malmö. Hans bakgrund är bred och är en kombination av försäljning, tillväxt och att driva företag. Han är utbildad fastighetsmäklare och har varit både kontorsägare och konsultmäklare på andra mäklarkedjor. Han tillträder tjänsten den 1 mars i år.

Martin Ragnar ny försäljningschef för region Mellan på Swecon

Martin Ragnar ny försäljningschef för region Mellan på Swecon

Karriär

Martin Ragnar kommer närmast från Toyota Material Handling där han tidigare jobbade som säljare men senast som chef för region Öst. Han har lång erfarenhet inom maskinförsäljning och uthyrning samt erfarenhet av att leda säljande personal med fokus på tillväxt.

Ingrid Ytre-Arne ny Customer Success Manager hos Junglemap

Ingrid Ytre-Arne ny Customer Success Manager hos Junglemap

Karriär

Ingrid kommer senast från rollen som innehållsanalytiker på Viaplay och ger sig nu in i en ny roll, i en ny bransch, något hon ser fram emot med stor tillförsikt.

Peter Bodin ny försäljningschef hos ebm-papst

Peter Bodin ny försäljningschef hos ebm-papst

Karriär

Peter Bodin har tillträtt rollen som försäljningschef för avdelningen Ventilation-Retrofit. Med en gedigen bakgrund inom teknik och försäljning samt lång erfarenhet från ventilationsbranschen, är Peter väl förberedd för att leda och utveckla företagets Retrofit-erbjudande.

Mest läst

Mattias Asserståhl

Möt säljcoachen Mattias Asserståhl: ”Entreprenör, toppkonsult och tillväxtspecialist”

Årligen presenterar vi listan Topp 50 - Sveriges mest rekommenderade säljcoacher. Mattias Asserstål är en av dem. Vad är det första han tittar på när han går in i en säljorganisation och vilka är hans knep för att bli en riktig toppsäljare?
Så kan företag stoppa bluff-SMS och skydda sina kunder 

Så kan företag stoppa bluff-SMS och skydda sina kunder 

Att få ett bluff-SMS från "banken" eller ett fraktbolag har blivit vardag för många svenskar. Under 2024 blockerade Tele2 över 18 miljoner(!!)  falska meddelanden – och enligt Internetstiftelsen har mer än hälften av alla internetanvändare i Sverige blivit utsatta för någon form av digitalt bedrägeri det senaste året.
MG:s nya eldrivna SUV – MGS5 EV lanseras i Sverige

MG:s nya eldrivna SUV – MGS5 EV lanseras i Sverige

MGS5 EV – en rymlig, bakhjulsdriven SUV med avancerad teknik, hög komfort och upp till 1441 liters bagageutrymme.
Ta kundmötet på takbaren - 8 ställen där affären inte har något tak!

Ta kundmötet på takbaren – 8 ställen där affären inte har något tak!

Våren är här och det är hög tid att lyfta dina kundmöten – bokstavligen före semestern. I stället för att boka in ännu ett samtal i ett trist konferensrum, ta med din kund till någon av Stockholms bästa takbarer. En avslappnad atmosfär, fantastisk utsikt och rätt känsla kan vara precis det som krävs för att du ska sätta affären, som ...
Ta del av föreläsningen: Så blir du nr 1 på AI-sök - Och upptäck Solvalla som möteslokal

Ta del av föreläsningen: Så blir du nr 1 på AI-sök

Den 15 maj bjuder vi in dig som läser Saleseffect till ett unikt evenemang där kunskap och nätverkande möts i en härlig miljö. Lyssna till föreläsningen: Så blir du nummer ett på AI-sök med AI-experten Linus Ingemarsson, få en exklusiv rundtur i Solvallas nyrenoverade mötesytor och mingla med hundratals trevliga affärspersoner.

 

Saleseffect.se – Oberoende nyheter, expertråd, inspiration och verktyg för ​dig​ som jobbar som försäljningschef
Saleseffect Nordic AB C/o Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.

Executiveeffect.se | Passioneffect.se | Eventeffect.se| Influencereffect.se | Bestplacesinsweden.com