Det unika finns i enkelheten. Att ge sina kunder uppmärksamhet behöver inte vara komplicerat. Det svåra är att ta sig tid och göra det och därför lanserades Brand Delivery. För att göra det enkelt. Kundvård och kreativa offerter är två koncept som står i begynnelsen till en fantastisk framtid. En framtid som bygger långa relationer till kunderna och genererar en högre lönsamhet respektive kundnöjdhet. Sökandet efter nya kunder tar längre tid och kostar mer än att hålla kvar sina befintliga kunder. Därför är det A-O att ta hand om din nuvarande inkomstkälla.
”Under min tid som säljkonsult inom olika branscher och företag har jag kunnat skapa en uppfattning kring hur företag tar hand om sina kunder. Till min förvåning är det ytterst få som faktiskt tar vara på de relationer som etablerats och hittar på kreativa saker, det vill vi ändra på. Vi använder metoder den svenska marknaden ej har skådat förut” säger Benjamin Möller, medgrundare till Brand Delivery.
Att kombinera två helt olika moment i ett företags vardag kan bli en succé. Fredagstårta tillsammans med en offert blir ett omtalat moment som generar en längtan tills nästa offert. Det blir därefter aldrig svårt att välja företag till nästkommande uppdrag. En långvarig relation har etablerats och det är Brand Delivery experter på att bygga.