Stärk varumärkespersonligheten
Att ha en genomarbetad varumärkespersonlighet skapar både långsiktiga och lönsamma relationer och kan vara den avgörande faktorn när det stormar. Det handlar helt enkelt om att förmedla emotionella associationer som skapar attraktion till utvald målgrupp
Häng med i tempot
I och med att det digitala konsumtionsmönstret ändrats gäller det att vara snabbare och ännu mer tydlig i sin digitala närvaro. Dagens kunder har obefintligt tålamod, är svårövertygade och kritiserar öppet. Har du en plan för att bemöta detta på bästa sätt?
Öka lojaliteten
Den lojala kunden finns knappt längre. Här gäller det istället att uppdatera sig och ha koll på målgruppernas behov kontinuerligt för att lyckas skapa ett starkt varumärke och lojala kunder.
Om Origo Group:
Origo Group bildades i augusti 2017 och har sin bakgrund i bolagen CMA Research, Markör Marknad & Kommunikation, Scandinfo Marketing Research, MIND Research och Investigo. Tillsammans är vi ett av Sveriges ledande undersökningsföretag med cirka 80 medarbetare i Göteborg, Linköping och Stockholm.