I en nyligen publicerad nyhet meddelar QD att Stefan Törnblom Rahm ansluter till företaget som ny chef för kundteamet. Detta är ett led i QDs strategiska satsning på att ytterligare stärka sina kundrelationer och optimera arbetsprocesserna inom försäljning och kundhantering.
Stefan kommer med en bakgrund rik på erfarenheter inom ledarskap och kundrelationshantering, vilket förväntas bidra till både förbättrad service och ökad tillväxt för QD. Hans roll kommer inte bara att influera de interna arbetsprocesserna utan även direkt påverka sättet som företaget interagerar med sina kunder.
– Min ambition är att inte bara upprätthålla utan även förstärka QDs position på marknaden genom strategiskt arbete med våra kundrelationer och interna processer, säger Stefan Törnblom Rahm.
Detta strategiska tillskott till ledningen markerar en tydlig ambition från QD att skapa en mer dynamisk och resultatinriktad försäljningsorganisation. För ledare inom försäljning blir det allt viktigare att fokusera på både ledarskapsutveckling och effektiva kundprocesser för att säkra framgång i en alltmer konkurrensutsatt marknad.

Stefan Törnblom Rahm





