Med den nya paketeringen breddar Brilliant Future målgruppen då mindre kundserviceavdelningar nu kan erbjudas en kostnadseffektiv och enkel lösning för att komma igång med att mäta, analysera och agera på kundernas upplevelse. Kundundersöknings Start finns tillgänglig för kunder att beställa nu.
– Vår data visar gång på gång att engagerade medarbetarare skapar lojala kunder vilket påverkar resultatet på sista raden positivt – så kundupplevelsen är en affärskritisk fråga för alla kundserviceavdelningar, oavsett storlek. Med Kundundersökning Start kan vi hjälpa fler företag och organisationer att fatta rätt beslut om sina kunder. Men vi breddar inte bara målgruppen för helt nya kunder, vi kan även erbjuda befintliga kunder som jobbar med medarbetarundersökningar och har en mindre kundserviceorganisation ett enkelt insteg till kundundersökningar och på så vis utveckla fler helhetskunder, säger Ulrika Jonsson, tf vd på Brilliant Future.
Kundundersökning Start är en digital abonnemangslösning där paketeringen är baserad på Brilliant Futures befintliga helhetslösning för kundservice. Lösningen innehåller färdiga frågor utvecklade av Brilliant Future, baserade på 20 års erfarenhet av kundundersökningar.