När Talon.One grundades 2015 var målsättning att erbjuda en programvara som skulle göra det möjligt för marknadsförings-, affärs- och produktteam att skapa och genomföra personliga kampanjer utan att behöva anlita dyra utvecklare. Sedan dess har Talon.One vuxit till en ledande kampanjmotor för e-företag och kan stoltsera med kunder som Adidas, Mercedes-Benz, HM och Zalando.
Analys av kundens Pathway to Purchase för ökad ROI
Den digitala handeln har ändrat kundernas köpbeteende radikalt. Idag kan man göra sina köp dygnet runt och det är enkelt att jämföra priser mellan olika konkurrenter. Det ställer höga krav på företagens digitala plattformar och hur de tilltalar kunderna.
Talon.Ones programvara integreras med befintliga system och levererar sen analyser av konsumenternas beteenden och hjälper till att skapa personliga erbjudanden och belöningar som ökar lojaliteten och på så sätt en ökad ROI. Det blir också lättare att sätta rätt pris då du kan följa kundens varje steg och se när i processen de antingen väljer att köpa eller inte.
Läs mer om Talon.One här.