GetAccept grundades 2015 och är en allt-i-ett-säljplattform med funktioner som videomeddelande, livechatt och verktyg för säljanalyser. I våras lanserade bolaget ytterligare funktioner som länk- och videoblock och e-signerings- och försäljningsengagemangslösningar.
Anpassning till digital försäljning
I takt med att B2B -försäljningsprocessen sker alltmer online måste säljteamen också anpassa sig till det digitala sättet att sälja. Men de flesta befintliga säljverktygen är inte gjorda för att stödja den nya digitala processen.
– Vi förutspådde att B2B -försäljningen skulle ske alltmer online, och GetAccept är lösningen för att humanisera den revolutionen. Anpassning till det digitala är nyckeln till framgångsrik försäljning och vårt allt-i-ett-säljverktyg vill hjälpa säljteam att skapa den bästa köparupplevelsen både idag och i morgon, säger Samir Smajic, VD och grundare av GetAccept.
Personligt och felfritt från första kontakt till avslut
GetAccepts verktyg stöder hela försäljningsprocessen från första interaktionen till e-signerad affär och kontraktshantering. Enkelt, snabbt och felfritt skapar säljaren engagerande säljmaterial som tillfredsställer köparens behov av information samtidigt som det går att göra det personligt. Det i kombination dokumentspårning, unika videofunktioner, utan att behöva växla fram och tillbaka mellan flera mjukvaruverktyg, ger säljaren ett kraftfullt verktyg i relationen med sina kunder.
GetAccept har snabbt expanderat från 30 till över 150 anställda och har kontor i USA och flera EU -länder. Säljplattformen används av mer än 30 000 användare i mer än 3 000 olika företag i över 50 länder.
Mer om GetAccept