Nu lanseras ett nytt CRM-verktyg, Table, som kan förändra hur personliga kontakter och nätverk hanteras. Det är AI-drivet och utformat för att hjälpa dig att maximera dina relationer och stärka dina nätverk.
Vad är Table?
Table är ett personligt CRM-system med fokus på AI. Det är byggt för att organisera och hantera alla kontakter på ett centralt ställe, med möjlighet till berikad information för varje kontakt. Genom att integrera med plattformar och verktyg som LinkedIn, e-post, kalendrar och sociala medier, erbjuder det en automatiserad och sömlös hantering av relationer.
Funktioner
1. Automatisk integration och synkronisering med dina befintliga verktyg och sociala medier för att automatiskt lägga till och uppdatera kontakter.
2. AI-drivna interaktioner i form at en chat-assistent där du kan lägga till, uppdatera eller söka i CRM-databasen.
3. Påminnelser och uppgifter där verktyget hjälper dig att utöka dina nätverk och bygga meningsfulla relationer.
Merförsäljning med AI- drivna verktyg
Nyfiket kommer vi på Saleseffect.se att fortsätta följa utvecklingen av verktyg som Table och deras påverkan på försäljnings- och nätverkshantering. Helt klart är att en effektiv nätverkshantering, som ger en tydlig översikt över alla dina kontakter och deras viktigaste information på ett ställe kan bidra till bättre kundrelationer och därigenom trolig merförsäljning
Att proaktivt kunna bygga och stärka dina kundrelationer med hjälp av AI-funktioner som påminner dig om viktiga uppföljningar mm kommer troligen också att hjälpa dig att sälja mer.
Med hjälp av AI kan även många av dina mer tidskrävande uppgifter automatiseras, vilket kan frigöra tid för att fokusera på affärsrelationer.