Stordåhd Kommunikation anställer Fredrik Bojå som försäljningschef.
– Jag har jobbat med försäljning hela mitt verksamma yrkesliv och de senaste 20 åren inom media. Med de erfarenheterna kombinerat med de kunskaper och kontakter jag har samlat på mig under alla år inom media-försäljning ska det bli otroligt spännande att tillsammans med Stordåhds Kommunikations säljorganisation och dess ledning fortsätta göra bra affärer och se till att produkterna får ett bra mottagande på marknaden, säger Fredrik Bojå.
”Han vet vad som krävs för att lyckas med vår typ av verksamhet och kommer att stärka vår säljorganisation”
– Med Fredrik Bojå får vi en erfaren säljare och ledare med stor branschkunskap att kunna leda, coacha och utveckla. Han vet vad som krävs för att lyckas med vår typ av verksamhet och kommer att stärka vår säljorganisation. Vi måste vara snabbare, ambitiösare och utnyttja alla möjligheter våra branscher ger oss. Vi ser fram emot att få samarbeta med Fredrik och att utveckla vår säljorganisation vidare och bli den ledande aktören inom samhällsbyggandet på den svenska marknaden, säger Tomas Du Rietz, vd på Stordåhd Kommunikation.
Stordåhd Kommunikation är ett mediaföretag som arbetar i första hand med text och projektbaserad kommunikation genom såväl printmedia som digitala och sociala media. Publicerar och distribuerar magasinen Svensk Byggtidning, Dagens Infrastruktur, Nordiska Projekt, Bygga Stockholm och Nya Projekt.
Övervakar och lyfter nya och pågående byggprojekt blandat med heta aktuella branschfrågor. Markerar vad som händer i den svenska bygg-, fastighet-, infrastruktur-, kommunikations-, energi-, industri- och transportsektorn.
Fredrik tillträdde tjänsten under juni månad med placering på Sveavägen 159 i Stockholm.