Under eventet The Sales Conference 2019 prisades organisationer och individer som är goda förebilder och ambassadörer för hur man bedriver modernt sälj- och marknadsarbete i Sales Awards 2019.
Priskategorierna är ”B2B Commercial Excellence Company of the Year”, ”B2B Commercial Excellence Director of the Year”, ”B2B Sales Tool Supplier of the Year” och ”B2B Salesperson of the Year”.
Årets vinnare av priset: B2B Commercial Excellence Company 2019
Ahlsell, the winner has utilized the opportunities of digitalization in an effective way to increase sales and customer value. They have built a robust business strategy based on the analysis of their customers’ buying behaviors and needs. They have been called Sweden’s LARGEST sales force, and now they can also be called Sweden’s BEST sales force.
Årets vinnare av priset: B2B Commercial Excellence Director 2019
Kristina Hagström-Ilievska, Jobzone
Vinnaren har dokumenterat bra erfarenhet som chef och visat goda resultat över tid. Hen är en god förebild och ambassadör för hur man bedriver ett modernt ledarskap, exempelvis när det kommer till arbetsglädje. Hen är en hård affärsperson, men som fokuserar på de mjuka värdena.
Årets vinnare av priset: B2B Sales Tool Supplier 2019
Vinnaren Scrive levererar ett innovativt och effektivt verktyg för att stödja sälj och marknad, exempelvis när det kommer till säkerhet. De gör att komplexa affärer inte behöver vara komplicerade, och de gör det genom att ha anammat ny teknik, närmare bestämt blockkedjan.
Årets vinnare av priset: B2B Salesperson 2019
Vinnaren Gabriel Sauma, Academic Work är en representant för ett modernt arbetssätt i ett föränderligt yrke. Hen är lyhörd och förstår kundernas behov, vidareutvecklar kundernas tankar och tillför nya idéer, och hen gör det genom att ha anammat moderna verktyg för effektiv kundutveckling.
Här kan du läsa mer om Pro Sales som arrangerar The Sales Conference och genomför Sales Awards.