Saleseffect blir officiell mediapartner till Sales & Marketing Expo 2024, som är den främsta mötesplatsen för alla som leder och arbetar med försäljning och marknadsföring. Mässan äger rum 21 – 22 februari på Kistamässan i Stockholm.
Mässan är kostnadsfri och 120 av branschens ledande leverantörer kommer vara på plats och visa upp sina produkter och tjänster. Målet är att erbjuda en plattform som föder idéer och lösningar som ger ny kunskap och kompetens.
– Precis som Saleseffect, riktar sig mässan till alla som jobbar med försäljning och marknad. Mässan med tillhörande konferens är en plattform där besökarna kommer att inspireras och få ta del av olika nyheter. Vi hoppas att många av Saleseffects läsare har möjlighet att besöka oss och kommer uppleva att vårt evenemang inte bara möter, utan också överträffar deras förväntningar! säger Jennifer Björk, affärsområdeschef på Live Expo som arrangerar Sales & Marketing Expo.
– Som officiell mediapartner till Sales & Marketing Expo kommer vi att lyfta nyheter inför mässan och vi kommer också att ge ut en mässtidning, säger Sophia Loader, vd och chefredaktör för Saleseffect. Vi är verkligen glada över detta samarbete där båda partner brinner för att underlätta och inspirera alla som jobbar med försäljning.
Läs mer om Sales & Marketing Expo här.