Sälj- och marknadsavdelningar står inför en rad utmaningar i en föränderlig och snabbrörlig värld. Företag måste ha konstant uppmärksamhet på utveckling, digitalisering och automatisering i en tid där nya trender och ny teknik är avgörande för framgång. På Sales & Marketing Expo 21 – 22 februari på Kistamässan i Stockholm lanseras ett nytänkande konferensprogram med en stark talaruppställning som visar vägen till morgondagens sälj- och marknadsföringsstrategier.
Konferensen är uppdelad på två dagar för att representera verksamma inom både försäljning och marknadsföring. Dag ett presenteras allt från automatiserad kommunikation i form av artificiell intelligens till hur besökarna anpassar sig till nya kunder och kanaler. Dag två fokuserar på ekonomisk tillväxt i en utmanande tid samt ledarskap och försäljningstekniker som är avgörande för att driva team och organisationer framåt.
Några av de framstående talarna inkluderar bland andra:
· Anders Borg. f.d. finansminister
· Helena Kappen, marknadschef Microsoft
· Gunilla Von Platen, entreprenör, investerare och TV-show host
· Daniel Redgert, grundare för den globala PR-byrån Redgert Comms
· Annika R Malmberg, VD Hamilton Group
” På Sales & Marketing Expo får deltagarna nya tips och idéer som generar bättre försäljning och stärker varumärket. En unik möjlighet att delta i engagerande diskussioner, inspirerande workshops och spännande nätverksevenemang.”
Jennifer Björk affärschef LiveExpo
Tre mässor under ett tak
Parallellt med mässan och konferensen Sales & Marketing Expo går Stockholm Business Expo och Möten & Event – tillsammans skapar dessa en samlad arena för affärer, marknadsföring och event.
Mer om:
Sales & Marketing Expo arrangeras av Live Expo som arrangerar mässor, möten, konferenser och events på den skandinaviska marknaden.